Over ons

Stichting TOVV is opgericht door 3 vrouwen, die zich graag aan je voorstellen:

Over ons

Arina woont nu in Hoevelaken en heeft jarenlang de christelijke vrouwenconferentie bezocht die jaarlijks in het midden van Nederland plaats vindt. Ze is geworteld in Drenthe en het is haar grote verlangen om ook voor vrouwen in het Noordoosten van Nederland deze unieke vorm van verdiepingsconferenties meer toegankelijk te maken. Want zegt ze: “Omdat het een tweedaagse conferentie is, ben je er echt even helemaal uit, uit de hectiek en de waan van alle dag.  Juist in deze tijd hebben we het zo hard nodig om de stilte en de rust te zoeken. en de goedheid van God te ervaren. Het heeft mijn geloofsleven, jaar na jaar verdiept, en dat gun ik anderen ook. Het geeft rust, ontspant, verbindt, bemoedigt en bouwt je op om in het geloof staande te blijven en vol te blijven houden.”

Trijnie is de zus van Arina, zij woont in Staphorst. Trijnie heeft de vrouwenconferentie ook wel eens bezocht, maar ja, de afstand maakte het niet altijd zo gemakkelijk. Toen Arina haar vroeg om mee te helpen in de organisatie voor een tweedaagse conferentie in het Noordoosten hoefde ze daar niet lang over na te denken. “Onze God is een God van liefde en ook van relatie. Ik vind het prachtig om met vrouwen de verdieping in het geloof op te zoeken.”

Rolinka woont in Rouveen. Zij heeft nog geen enkele keer de christelijke vrouwenconferentie in het midden van het land bezocht. Zij kende het zelfs niet eens. Ze ontdekte dat dat ook niet zo raar was. Ze kreeg er de kans gewoon niet voor. Elke conferentie bleek namelijk binnen het half uur te zijn volgeboekt, door wel 600 vrouwen. Toen Trijnie haar belde met de vraag of ze mee wilde helpen in het organiseren van een vrouwenconferentie in het Noordoosten van het land, hoefde ze daar niet lang over na te denken. “Zoiets heb ik altijd al gewild. God geeft ons zoveel! Het is mijn verlangen om dat met anderen te mogen delen.”